пасха аптасынан кейін кешкі дұғаларды оқыңыз > 자유게시판

본문 바로가기

眞理 진리바다 pastor Kim Dae Sung

자유게시판

пасха аптасынан кейін кешкі дұғаларды оқыңыз

페이지 정보

작성자 Gaston 댓글 0건 조회 19회 작성일 24-10-04 11:27

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
пасха аптасынан кейін кешкі дұғаларды оқыңыз [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Истихара намазында қалаған сүрені оқуға болады. Алайда бірінші ракағатта «Кафирун» сүресін, екінші ракағатта «Ықылас» сүресін оқу – мұстахаб (Хашияту Тахтауи, 397). Намаздан кейін истихара. Таңертең оқылатын дұғалар. 9 жыл бұрын 70504 172. Оқылуы: Әлхамду лилләһил-ләзи ахяәнә ба‘дә мә әмәәтәнә уә иләйһин-нушуур. Мағынасы: Бар мадақ бізді өлтіріп, қайта тірілткен Аллаға тән! (Уа. Пайғамбарымыз оған былай дейді: «Дәрет алып екі рәкат намаз оқы, кейін былай дұға ет: "Аллаһуммә инни әсәлукә уә әтәуәжжәһу иләйкә бинәбийи Мухаммәдин саллаллаһу алейһи уәсәлләм. Қасиетті апта Палм жексенбісінен басталып, Пасха жексенбісінде Иса Мәсіхтің өмірге оралуымен аяқталады. Мәсіхшілер үшін Қасиетті аптадағы дұға дұға ету оны мейрамға көбірек бағыттайды. Аударып, құрастырған: Асқар Болатбекұлы. П 12 Пайғамбарымыздың (саллаллаһу аләйһи уә сәлләм) таңғы және кешкі дұғалары. – Алматы: «Көкжиек» баспасы. Дұға – Алла мен пендені байланыстырушы көзге көрінбес көпір іспетті. Дұға етудің өз орны мен әдебі бар, ең бастысы – таза жүрекпен, ықыласпен ниеттенген жөн. Ол қиналған, ауырған сәттерімізде ғана емес, алдын-ала. Кешкі дұғалар зауалда, яғни бесін уақытында басталады. Кешке немесе түнде оқылмай қалған тәсбих пен дұғаларды ертесіне оқуға болады. Пайғамбарымыз оған былай дейді: «Дәрет алып екі рәкат намаз оқы, кейін былай дұға ет: "Аллаһуммә инни әсәлукә уә әтәуәжжәһу иләйкә бинәбийи Мухаммәдин саллаллаһу алейһи уәсәлләм. 35 Пайғамбарымыздың таңғы дұғалары. Расында, мен Өзіңнен басқа тәңір жоқ екеніне, жалғыз. Дұға Алла мен пендені байланыстырушы көзге көрінбес көпір іспетті. Дұға етудің өз орны мен әдебі бар, ең бастысы таза жүрекпен, ықыласпен ниеттенген жөн. Ол қиналған, ауырған сәттерімізде ғана емес, алдын-ала. Оқып, содан кейін Алланың пайғамбарына дұға етіп, сосын Алланы тағы да мадақтап, содан кейін дұға етсе, оның қабылданатынына үлкен үміт бар. 5 Аллаһу та'алаға жақсы. Кешкі дұғалар зауалда, яғни бесін уақытында басталады. Кешке немесе түнде оқылмай қалған тәсбих пен дұғаларды ертесіне оқуға болады. Бір хадис шәрифтің мағынасы. Истихара намазында қалаған сүрені оқуға болады. Алайда бірінші ракағатта «Кафирун» сүресін, екінші ракағатта «Ықылас» сүресін оқу – мұстахаб (Хашияту Тахтауи, 397). Намаздан кейін истихара. Қасиетті аптадағы дұға күн сайын жасау. Ленттің соңына арналған қасиетті апта намазы. Сізді осы қатысты мазмұн қызықтыруы мүмкін: Қасиетті апта қандай?

сиқырлы катана мод закон об аудите и аудиторской деятельности в рк фотоэффект фотоэффектіні қолдану, фотоэффект ким ашты

су асты тіршілік иелері - су асты әлемі сурет салу [Читать далее...]

Сұрақ қою арқылы оқушыларға сабақтың тақырыбын тапқызамын. «Су асты әлеміне саяхатта» су астындағы әр түрлі тіршілік иелерін көруге болады. Балалар, «САЯХАТ» сөзін үш тілде айтып көрейік. Тақырыбы: «Су асты әлемі». Мақсаты: Су асты әлемі туралы білімдерін тереңдету. Балықтар жайлы мағлұмат беру.Балықтар,сегізаяқ,тасбақа бейнесін қиып,су асты әлемін құрастыруда ұқыпты жұмыс. Интерактивты тақтадан су асты әлемінің суреті көретіледі. Неткен керемет Су астында көптеген балықтар, суасты тіршілік иелері жүзіп жүр екен.Және. Су, сурет, суу, жуық, уақыт, қуырдақ, ояну, уайым, уық, улы. 3-тапсырма Су – негізгі тіршілік көзі. Сусыз тіршілік жоқ. «Судың да сұрауы бар» дейді. Мақсаты: управление жилья и жилищной инспекции города алматы Балаларға су асты әлемі туралы түсінік беру; Су асты тұрғындарын дұрыс атауға үйрету, сөздік қорын толықтыру; Айналасымен өзара қатынас орнату, мінез құлық мәдениетімен.
Су асты тіршілік иелері, су асты әлемі сурет салу
Картоп бастырмасы арқылы сурет салып үйрену. Балалар арасындағы коммуникативтік қарым қатынасты дамыту. Қолдың ұсақ маторикасын дамыту. Сөздік. Тақырыбы: «Су асты әлемі». Мақсаты: Су асты әлемі туралы білімдерін тереңдету. Балықтар жайлы мағлұмат беру.Балықтар,сегізаяқ,тасбақа бейнесін қиып,су асты әлемін құрастыруда ұқыпты жұмыс. Су асты әлемінің тіршілік иелеріне сүйіспеншілік сезімдерін тәрбиелеу. Әдісі: Түсіндіру,таныстыру,құрастыру,ойын. Көрнекілігі: 1.Электронды. Білім беру саласы: Шығармашылық. Оқу-іс әрекеті Сурет салу. Тақырыбы Су асты патшалығына саяхат. Мақсаты Балаларға су асты әлемінің көріністерін дәстүрден тыс әдіс-тәсілдерді. Су асты әлемінің тіршілік иелеріне сүйіспеншілік сезімдерін тәрбие Балықтарды дәстүрден тыс сурет салу. Бөлімдер: «Экология негіздері». Тақырыбы: «Су асты әлемі». Мақсаты: Балаларға су асты әлемі туралы түсінік беру; Су асты тұрғындарын дұрыс атауға үйрету, сөздік қорын толықтыру; Айналасымен. Су асты әлемі туралы білімдерін тереңдету. Балықтар жайлы мағлұмат беру. Өзендер мен тоғандарда тіршілік ететіндермен таныстыруды жалғастыру. тақырып. Тақырыбы:Су асты әлемі. Мақсаты:Балаларға су асты әлемі туралы түсінік беру; су асты тұрғындарын дұрыс айтуға үйрету, сөздік қорын толықтыру; айналасымен өзара қатынас орнату, мінез-құлық. Интерактивты тақтадан су асты әлемінің суреті көретіледі. Неткен керемет Су астында көптеген балықтар, суасты тіршілік иелері жүзіп жүр екен.Және. Мақсаты: Бейнелеу құралдарына, бейнелеуші затқа деген қызығушылығын арттыру, су асты тіршілік иелеріне деген сүйіспеншілік сезімін тәрбиелеу. Картоп бастырмасы арқылы сурет салып үйрену.

бұрынғы әйеліңіз қайтып оралғысы келсе, неге армандайсыз сезімдер тобына кірмейтін психологиялық құбылыс, психиканың пайда болуының нақты негізі мен тесігі бар тісті армандадым және бір бөлігі түсіп кетті фитнестегі спорттық жаттығу құралдары, спорттық жаттығулар сипаттамасы
дін философиясы лекция
екінші дүниежүзілік соғыстың нәтижесі мен сабақтары
ұстазды еске алу кеші

.
==============================================================

~~~~~ управление жилья и жилищной инспекции города алматы ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.