тәрбие үрдісіндегі құжаттар - тәрбие үрдісіне сипаттама > 자유게시판

본문 바로가기

眞理 진리바다 pastor Kim Dae Sung

자유게시판

тәрбие үрдісіндегі құжаттар - тәрбие үрдісіне сипаттама

페이지 정보

작성자 Susie 댓글 0건 조회 36회 작성일 24-09-24 08:11

본문

 
 
 
 
 
 
th?q=тәрбие+үрдісіндегі+құжаттар+тәрбие+үрдісіне+сипаттама
 
 
тәрбие үрдісіндегі құжаттар - тәрбие үрдісіне сипаттама [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Тәрбие жүйесінің үлгісін жасау процесін кезең-кезеңімен қарастырамыз және әр кезеңдегі педагог, оқушы, ата-аналардың бір мақсатқа бағытталған бірлескен тіршілік әрекетінің формалары мен. Тәрбие үрдісінің мақсаты мен мазмұны. 2. Тәрбие қоғамдық құбылыс әрі тәрбие үрдісі ретінде. 3. Тәрбиенің жалпы заңдылықтары мен қағидалары. 4. Тәрбие үрдісінің құрамдас бөлімдеріне сипаттама. 5. Тәрбие үрдісінің әдіснамалық негізі. Жоспар: 1. Тәрбие үрдісінің мақсаты мен мазмұны. 2. Тәрбие — қоғамдық құбылы, әрі тәрбиелік үрдіс ретінде. 3. Тәрбие үрдісінің жалпы заңдылықтары мен негізгі қағидалары. 4. Тәрбие үрдісінің құрамдас бөлімдері. 5. Тәрбие үрдісінің әдіснамалық негізі. Негізгі ұғымдар: мақсат,дүниетаным, жеке адам,қоғамдық мәдениет, жеке тұлғаны әлеуметтендіру, жан-жақты үйлесімді дамыған жеке тұлға, жеке тұлғаның шығармашылық мүмкіншілігі. Көрнекіліктер: №1 — № 9 слайдтар. Тәрбие үрдісінің мақсаты. Тәрбие-қоғамдық үрдіс, қоғам мен жеке тұлғаның ара қатынасын қамтамасыз ететін басты жүйе. Оның негізгі өлшемі өмірге қажетті тұлғаның жағымды қасиеттерін. Тәрбие үрдісіндегі құжаттар, тәрбие үрдісіне сипаттама Тәрбие адамға сапалы өмір сүргізеді. Тәрбие адамның жүріс-тұрысын, сөйлеу мәнері мен мәнін, ой өрісін қамтиды, адамға оң мен солды, жақсы мен жаманды танытады. Адам дүниеге келгеннен. Тәрбие процесіне сипаттама. Тәрбие теориясы- тәрбиенің негізгі заңдылықтары,принциптері, ұғымдары туралы білімдердің жүйесін құрайды. Тәрбие мақсатты процесс. Тәрбие мақсаты айқын әрі нақты жағдайға сай нәтиже береді. 3.Тәрбие жұмысының сұрақтары бойынша педагогикалық кеңеске дайындық және 4. «Ең үздік сынып жетекші атты 5.Тәрбие үрдісіне белсенді шығармашылықпен қатысқан үздік сынып жетекшілерінің. Тәрбие процесінің мәні. Бағдармалы оқыту. Оқыту принциптері. Оқытудың түрлері. Оқыту жұмысын. Оқыту пронциптері. Проблемалық оқыту. Эстетикалық тәрбие. Оқу және тәрбие үрдісінде білім алушыларды білім беру ресурстары мен технологияларына бірдей қолжетімділікті қамтамасыз ету. Білім алуға деген жеке тұлғаның сұраныстарын қанағаттандыру, функционалдық сауаттылықты жетілдіру. Мектеп өмірін ізгілендіру мен демократияландыру арқылы оқушының жеке тұлғасының интеллектуалды, рухани және дене бітімінің дамуының қалыптасуына қолайлы жағдай туғызу. Зандылық ретінде біз тәрбие үрдісіндегі тұрақты құылысты қарастырамыз, оны іске асыру кезінде жеке тұлғаның дамуында және қалыптасуында әсерлі нәтижелерге қол жетеді. Тәрбие процесінің бірнеше ерекшеліктері бар. Олар педагогикалық заңдылық ретінде көрініс береді. Тәрбиенің педагогикалық заңдылығын объективтік, жеке адамның еркіне бағыныссыз, тәрбие процесінде өзіндік тұрақты қасиеті бар көрініс деп білеміз. Заңдылықты айқындау дегеніміз педагогикалық процесті (идеалдық) мүлтіксіз жоспарлау, сөйтіп тәрбие ісін бақылап, басқарудың ғылыми жүйесін тәжірибеге енгізуге байланысты атқарылатын іс-әрекет. Тәрбие жұмысының заңдылықтарына төмендегілер. жатады. Тәрбие үрдісінің ерекшеліктері: 1. Тәрбие үрдісі көп факторлы оған тек мектеп қана емес мемлекет және қоғамдық, көпшілік ұйымдар қатысады. 2. Тәрбие үрдісі ұзақ жүретін құбылыс, оның жемісін. Тәрбие теориясы- тәрбиенің негізгі заңдылықтары,принциптері, ұғымдары туралы білімдердің жүйесін құрайды Тәрбие процесіне сипаттама. Тәрбие теориясы. Тәрбие үрдісінің ерекшеліктері: 1. Тәрбие үрдісі көп факторлы оған тек мектеп қана емес мемлекет және қоғамдық, көпшілік ұйымдар қатысады. 2. Тәрбие үрдісі ұзақ жүретін құбылыс, оның жемісін. Тәрбие үрдісінің мақсаты мен мазмұны. 2. Тәрбие қоғамдық құбылыс әрі тәрбие үрдісі ретінде. 3. Тәрбиенің жалпы заңдылықтары мен қағидалары. 4. Тәрбие үрдісінің құрамдас бөлімдеріне сипаттама. 5. Тәрбие үрдісінің әдіснамалық негізі. Жоспар: 1. Тәрбие үрдісінің мақсаты мен мазмұны. 2. Тәрбие — қоғамдық құбылы, әрі тәрбиелік үрдіс ретінде. 3. Тәрбие үрдісінің жалпы заңдылықтары мен негізгі қағидалары. 4. Тәрбие үрдісінің құрамдас бөлімдері. 5. Тәрбие үрдісінің әдіснамалық негізі. Негізгі ұғымдар: мақсат,дүниетаным, жеке адам,қоғамдық мәдениет, жеке тұлғаны әлеуметтендіру, жан-жақты үйлесімді дамыған жеке тұлға, жеке тұлғаның шығармашылық мүмкіншілігі. Көрнекіліктер: №1 — № 9 слайдтар.

жаңару туралы нақыл сөздер, нақыл сөздер мысалдар не работает интернет билайн на телефоне, не работает мобильный интернет билайн на айфоне отличие филиалов от представительств, жапырақтай бұл жүрек скачать отличие филиала от обособленного подразделения отдел военной безопасности и обороны совета безопасности, администрация президента рк вакансии академический календарь алмаю, академический календарь ауэс нұрым қуаныш әдемі ана скачать, ата-ана туралы әндер скачать бесплатно мәдениеттану пәні мақсаттары мен міндеттері, мәдениеттану ғылым ретінде vay vay mp3 zarubejni, xit remix mp3




жалпы білім беретін мектептерде қорытынды аттестаттау
құрылысы қарапайым ұлғайтқыш құралдар
қиық конус және оның элементтері қмж
работа атырау бухгалтер без опыта
внутренние правила школы

.
==============================================================

~~~~~ ?ыз ж?бек жыры композициялы? талдау ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.