оттек ол не - оттек түсі > 자유게시판

본문 바로가기

眞理 진리바다 pastor Kim Dae Sung

자유게시판

оттек ол не - оттек түсі

페이지 정보

작성자 Darrin 댓글 0건 조회 7회 작성일 24-09-17 02:56

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
оттек ол не - оттек түсі [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Оттек. 8 сынып. #оттек #MEKTEП_OnLine #MEKTEP_OnLine Білім беру сайты: MEKTEП OnLine Білім беру жобасы! Физикалы??асиеттері. Оттек – иіссіз, т?ссіз, ауадан с?л ауыр газ. Суда нашар ериді. ХVІІІ?асырда т?жірибе ж?зінде а?ылшын химигі Дж.Пристли мен швед?алымы К.Шееле оттекті бос к?йінде алып, оны? ауаны???рамдас б?лігі екенін д?лелдеді. Оттекті? 1 литріні? массасы 1,43 г. Оттек суда аз ериді. Оттек -1830С с?йылады, -2180С-та?атады. «Зерттеу» тобы: Алынуы. 1.Таби?атта к?н с?улесі?серінен ж?ретін?йгілі фотосинтез процесі кезінде, жасыл?сімдіктер оттекті б?ліп шы?арады. Оттек – иіссіз, түссіз, ауадан сәл ауыр газ. Суда нашар ериді. ХVІІІ ғасырда тәжірибе жүзінде ағылшын химигі Дж.Пристли мен швед ғалымы К.Шееле оттекті бос күйінде алып, оның ауаның құрамдас бөлігі екенін дәлелдеді. Оттектің физикалық қасиеттері Оттек – иіссіз, түссіз, ауадан сәл ауыр газ. Суда нашар ериді. Оттектің 1 литрінің массасы 1,43 г. Оттек -1830С сұйылады, -2180С-та қатады. Сұйық оттегі көкшіл түсті сұйықтық. Оттектің алынуы2KMnO4 →K2MnO4 + MnO2 + O2 2KClO3 2KCl+3O2 2H2O2→2H2O + O2↑. 11.Зертханалық жұмыс Тақырыбы:«Оттек топшасы» тақырыбын оқыту әдістемесі. сәтте пробирканы шұғыл төңкеріп қалғанда ол ағып кетпейді. Қосылсын алып соған ағылды (Оттек,сутек және су) 4.Өзім газбын менімен дем аласың, Жоқ болсам ауа жетпи қиналасың (Оттегі) 5.Кең әлемді кернейді, Бірақ көзім көрмейді. Ол не? (Ауа). Cкачать: Оттек. Алынуы.Табиғаттағы таралуы.Оттекті алу және оның қасиеттерін зерттеу ол жапырақтарда және теңіз балдырларында жүретін үдеріс. (не таратылып берген парақты) ортасынан. Оттек, алынуы, қасиеттері, қолданылуы. №4 көрсетілім «Сутек пероксидінің ыдырауы». №3 практикалық жұмыс -Бұл бейне көрсетілімнен не көрдіңіздер? Не байқадыңыздар? Ол үшін құрғақ. Оттек және озон 8 сынып химия. Подождите немного. Если воспроизведение так и не начнется, перезагрузите устройство. Өнеркәсіпте оттекті атмосферадағы ауаны сұйылтып бөліп алады,ал зертханада құрамында оттек мол курделі заттардан алады. Бекіту: Оқулықтағы №9 есеп.Есептер жинағындағы №. есептерді шығару. Оқушыларды бағалау. Оттектің физикалық қасиеттері Оттек – иіссіз, түссіз, ауадан сәл ауыр газ. Суда нашар ериді. Оттектің 1 литрінің массасы 1,43 г. Оттек -1830С сұйылады, -2180С-та қатады. Сұйық оттегі көкшіл түсті сұйықтық. Оттектің алынуы2KMnO4 →K2MnO4 + MnO2 + O2 2KClO3 2KCl+3O2 2H2O2→2H2O + O2↑. Оттек ол не, оттек түсі Оттек алу. Сабақтың мақсаты: Оттектің физикалық қасиеттері мен алыну жолдары туралы білу. Сабақтың міндеттері: 1. Оттектің физикалық қасиеттерін білу. 2. Қасиеттері Химия пәнінен ашық сабақтар Сабақтың тақырыбы: Озон.Оттектің аллотропиялық түр өзгерісі. Озонның табиғатта таралуы. Қасиеттері Сабақтың. Оттек. 8 сынып. #оттек #MEKTEП_OnLine #MEKTEP_OnLine Білім беру сайты: MEKTEП OnLine Білім беру жобасы! Кайырбек. Оттегі. Оттегі жердегі ең көп тараған элемент – 50% массалық үлесі. ЭТ ~ 3,5 болғандықтан барлық дерлік элементтермен әрекеттеседі. Оттегі және сутегінің табиғатта таралуы, алынуы,физикалық және химиялық қасиеттері бойынша қайталау 3. Сутегі мен оттегінің қасиеттерін көрсететін Терминалогиялық сөздік 5. Оттек пен сутектің жалпы сипаттамасы 6. Тапсырма: неліктен атмосфераның төменгі қабатында сутек газы презентация, доклад, проект, бжб қазақ әдебиеті 9 сынып 3 тоқсан конспект. Оттегі бұл химиялық элемент, ол О символымен бейнеленген, бұл 16 калькоген тобын басқаратын өте реактивті газ. Бұл атау күкірт пен оттектің барлық минералдардың құрамында болуына байланысты.

кызыкты математика балабакша, математика негіздері балабақшада ортаңғы топ ашық сабақтар жанар айжанова ана туралы терме текст, жанар айжанова қазақ қызы скачать сдать машину на утилизацию в костанае, утилизация авто астана бат в руб, миг курс на сегодня как вывести экран айфона на телевизор, повтор экрана айфон и lg тұңғышым туылған күніңмен музыка, туған күніңмен құттықтаймын скачать

қиял түрлері - қиял функциялары [Читать далее...]

А. Қиял түрлері б. Ғалымдардың еңбектері в. Қиял белгілерінің жасалу жолдары г. Қиялды дамыту жолдары 3. Қорытынды 4. Пайдаланған әдебиеттер тізімі 3. • Қиял — сыртқы дүние заттары мен. Бірақ бұл ерекше оқиға, шын мәнінде, қиял түрлері және оның функциялары әлдеқайда көп. Сондықтан, бұл құбылыс, ең алдымен, көрінуі мүмкін. Творчестволык қиял ғалымның творчестволық ойына аса қажетті материал береді. Мәселен, ғылыми жорамал жасағанда, эксперимент жұмысын ұйымдастырғанда, тапқан жаңалықтарды тексеріп сынауда ғалым өз қиялына үнемі сүйеніп отырады. Осы салада мүғалім істейтін іс — ұшан-теңіз. Мәселен, мүғалім балаларды орманға экскурсияға апарған екен дейік. Онда оқушылар әрбір ағашты, өсімдік түрлерін көздерімен көріп, қолдарымен ұстайды, білмегендерін бірінен-бірі сұрап не мүғалімнен біліп алады. Ертеңіне мүғалім оқу сабағында балалардан көрмеген ормандарды (тайга, тундра, тропика т. б.) туралы айтып беріндер десе, бүл олардың қиялын тәрбиелеуге көп пайдасын тигізеді. Психика мидьщ қасиетті функциясы. Қиял түрлері және жасалу жолдары, тэсілдері. Қиял тек адамға тән соған меншікті психикалык процесс. Қиялдың ерекше түрі арман. Армандау өзімізге ұнаған болашақ бейнелерді қиял ету, әзірге қол жетпсс, бірақ келешекте орындалса деген адамның. Оқушыларға қиял және оның түрлері жөнінде түсінік беру;-оқу процесінде қиялды дамыту жолдарын жоспарлау;-ертегілер оқу арқылы қиялдың ерекше түрі — арман қалыптастыру. Армандар және грездер сияқты қиял түрлері бөлек. 1. Белсенді қиял-оны пайдалана отырып, адам өз еркімен ерік-жігерді күшейте отырып, тиісті бейнелерді тудырады. Белсенді қиял жеке тұлғаның шығармашылық түрінің белгісі болып табылады, ол үнемі өзінің ішкі мүмкіндіктерін сезінеді, оны тану статикалық емес, үздіксіз ұсыным жасайды, жаңа ізденістер, жаңа материалдық және рухани құндылықтарды жасау үшін адамға эмоционалды түрде күшейтуді беретін жаңа нәтижелерге әкеледі. Оның психикалық белсенділігі жоғары, интуитивті. Белсенді қиял шығармашылық, восцоздающее и антиципирующее [14,с. 132]. Өрлемелі қиял-сөз сипаттамасы немесе өрлемелі нысанның шартты бейнесі негізінде бейнені жасау. Армандар және грездер сияқты қиял түрлері бөлек. 1. Белсенді қиял-оны пайдалана отырып, адам өз еркімен ерік-жігерді күшейте отырып, тиісті бейнелерді тудырады. Белсенді қиял жеке тұлғаның шығармашылық түрінің белгісі болып табылады, ол үнемі өзінің ішкі мүмкіндіктерін сезінеді, оны тану статикалық емес, үздіксіз ұсыным жасайды, жаңа ізденістер, жаңа материалдық және рухани құндылықтарды жасау үшін адамға эмоционалды түрде күшейтуді беретін жаңа нәтижелерге әкеледі. Оның психикалық белсенділігі жоғары, интуитивті. Белсенді қиял шығармашылық, восцоздающее и антиципирующее [14,с. 132]. Өрлемелі қиял-сөз сипаттамасы немесе өрлемелі нысанның шартты бейнесі негізінде бейнені жасау. Балада ең алдымен еске түсіру, кейінірек қайта жасау қиялы пайда болады. Алғашкыда қиялдың ырықсыз түрі, кейіннен ырықтың белсенді түрлері жиі ұшырасады. Мектеп жасына дейінгілердің қиялының дамуында халық ертегілерінің алатын орны ерекше. Бала ертегі тыңдауға, оны айтуға ӛте әуес келеді. Осы тұста бала қиялы ерекше кӛрінеді. Мектеп оқушыларының қиялында оның барлық түрлері жаңа мазмұнға ие болады. Қиялдың дамуы үш жасар бӛбектерде жақсы байқалады. Мұны бӛбектердің қызық ертектерді шын ықыласымен тыңдауынан, ертедегі оқиғаны шын кӛріп, бар ынтасымен берілуінен кӛреміз. Қиял түрлері. Қиялдың дамуы. Қиялдың айрықша сипаттары. Қиялдың адам өміріндегі маңызы. Қиял туралы жалпы түсінік. Қиялдың адам өміріндегі орны. Мұның негізгі түрі шығармашылық қиял. Қиялдың түрлері. Енжар (пассив). Енжар қиялдан тұрмысқа аспайтын, қажетсіз не болуы мүмкін емес бейнелер қалыптасады. Қиял мұндайда адамды толық баурап, шын әрекет қажеттігінен ажыратады. Балада ең алдымен еске түсіру, кейінірек қайта жасау қиялы пайда болады. Алғашкыда қиялдың ырықсыз түрі, кейіннен ырықтың белсенді түрлері жиі ұшырасады. Мектеп жасына дейінгілердің қиялының дамуында халық ертегілерінің алатын орны ерекше. Бала ертегі тыңдауға, оны айтуға ӛте әуес келеді. Осы тұста бала қиялы ерекше кӛрінеді. Мектеп оқушыларының қиялында оның барлық түрлері жаңа мазмұнға ие болады. Қиялдың дамуы үш жасар бӛбектерде жақсы байқалады. Мұны бӛбектердің қызық ертектерді шын ықыласымен тыңдауынан, ертедегі оқиғаны шын кӛріп, бар ынтасымен берілуінен кӛреміз. ҚиялҚиял жөнінде түсінік.Қиялдың физиологиялық негіздері.Қиял түрлері.Шығармашыл қиял әдістері.Қиял және жеке адам.1. Қиял жөнінде түсінікАдам санасындағы бейнелер бұрын қабылданған заттар менқұбылыстарды ғана қамтып қоймайды. Бейнелер мазмұнына ешқашан тікелейқабылданбаған, мысалы, тарих түңғиығындағы немесе ұзақ болашақтағысуреттемелер; көріп, білмегсн, тіпті болуы мүмкін емес оқиғалар,көрмеген мақұлықтар енуі мүмкін. Бейнелер арқасында адам уақыт пенкеңістік аясындағы нақты болмыстан шығып, шексіздік. Ойлау, сөйлеу, қиял), олардың даму деңгейі, тұқым қуалаушылық адам өмірінің сәттілігін және психикалық денсаулықты қамтамасыз етеді. Адамның қасақана пассивті қиял адамның еркінен туындайтын арман мен қиял. Яғни, адам осы суреттерді өзінің санасында тудыратын күш-жігерін шоғырландырмайды, олар өздері пайда болады. Бірақ олар адамның жеке басын таңдайды, мысалы, оның артықшылықтары немесе уайымдары. Қажетсіз пассивті қиялдың ең жақсы мысалы бұл арман. Бұл армандаған бейнелер мен оқиғалар логика мен физиканың барлық заңдарын бұза алады және олардың өзгеруі адамның қалауына байланысты емес. Сол түрі байқалады және аурудың нәтижесінде мидың жұмысы бұзылғанда немесе белгілі бір заттардың әсерінен болған кезде байқалады. Мысал галлюцинация. Белсенді немесе ерікті қиял. Тақырыбы: Қиял. Қиял түрлері Орындаған: Абдрахман Б. №102 ҚДС Тексерген: Жакишева Г.С. Қарағанды, 2010 Мазмұны: 1. Кіріспе Негізгі бөлім 3. Қиял түрлері Қиялдың физиологиялық негіздері. Ойлаудың негізгі қызметі заттар мен құбылыстардың мәнін, олардың арасындағы заңды байланыстарды тану. Естің негізгі қызметі – бұрынғы тәжірибені сақтау. Қиялдың мәні осы тәжирбені құлпыртып қайта құруда. Қиялда жеке тәжірибе немесе адамзат тәжирбесі негізінде субъективті немесе объективті жаңа нәрсе жасалынады.

элемент қосылыс қоспа айырмашылығы, қосылыс деген не шу тараз расстояние, шу балхаш расстояние самая мощная ядерная бомба на сегодняшний день, самая мощная ядерная бомба сша
гидросфера ластану салдары
каракесек кап кара каракат
gpp деген не
it колледж алматы стоимость обучения
жарнама мәтін үлгісі

.
==============================================================

~~~~~ бжб қазақ әдебиеті 9 сынып 3 тоқсан ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.