мәтін бойынша сұрақтарға жауап бер 4 тапсырма - мәтін бойынша сұрақтарға жауап бер 5 тапсырма > 자유게시판

본문 바로가기

眞理 진리바다 pastor Kim Dae Sung

자유게시판

мәтін бойынша сұрақтарға жауап бер 4 тапсырма - мәтін бойынша сұрақтар…

페이지 정보

작성자 Claudette 댓글 0건 조회 29회 작성일 24-08-01 09:56

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
мәтін бойынша сұрақтарға жауап бер 4 тапсырма - мәтін бойынша сұрақтарға жауап бер 5 тапсырма [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Мұғалім тапсырмаларды оқушылардың қабілетіне,қазақ тілін білу дәрежесіне лайықтап орындатады. Мұндағы материалдар грамматикалық тақырыптар бойынша берілді. Ответы на вопрос мәтін бойынша сұрақтарға жауап бер без тупых ответов 6 тасырма на регистрация вход на сайт.5 тапсырма мәтін бойынша. Нұсқау: Мен қойған сұраққа жауап бер. Реті Берілген тапсырма 1. Киім тігетін адамды кім деп айтамыз? (тігінші). 2. Балабақшада балаларды тәрбиелейтін адамдарды кім деп айтамыз? (тәрбиеші). 3. Ән айтатын адамды кім деп айтамыз? (әнші). Мәтін бойынша сұрақтарға жауап жаз. 1) Балалар нені көрді? _____ 2) Балалар оны кімге көрсетті? _____ Бағалау критерийі Тапсырма № Дескриптор Балл Білім. Мәтін бойынша сұрақтарға жауап алу. Мәтінде кімдер туралы айтылған? а) әңгімені оқыту ә) мазмұнын айтқызу б) үй тапсырмасын қорытындылау. Мәтін бойынша сұрақтарға жауап бер. 1. Мектепте не өтті? 2. Сынып сағаты қандай тақырыпта өтті? 3. Оған кімдер қатысты? 4. Дәрігерлер оқушыларға не туралы айтты? 5. Фастфуд тағамдары неге тез бұзылады? 6. Фастфуд тағамдарының қандай зияны бар? Смотреть ответ. А мотiнi 1. 2. Такырыбы Мәтiндер кандай стильде жазылған? Мәтіндер қандай типте жазылған (баяндау, сипаттау, талқылау)? Мәтіндердің құрылымы то срочно пж оқысам деген сөзге сөйлем. помогите пожалуйста, завтра соч у меня, дам 40 баллов. АЙТЫЛЫМ 4 «тапсырма. Мәтін бойынша сұрақтарға жауап бер. 1. Мектепте не өтті? 2. Сынып сағаты қандай тақырыпта өтті? 5-тапсырма 125-бет. Мәтінді оқы, сұрақтарға жауап бер:• Республиканың оңтүстігінде не өсіріледі?• 1-тапсырма 1.Мәтінді мұқият оқып, мәтін бойынша сұрақтарға. 4-тапсырма. Мәтін мазмұны бойынша сұрақтарға жауап бер.1. Сен қалта шығынын қайдан аласың? 2. Ата-анаң берген ақшаны қалай жұмсайсың? 3. Ата-анаң берген ақшаны неліктен үнемдеп жұмсайсың? 4. Дайын үй жұмыстары Қазақ тілі Капалбек 5 сынып Қапалбек Б., Жолшаева М., Мадиева Т. 2017 г. Дайын үй жұмыстары Қазақ тілі Капалбек 5 сынып Қапалбек Б., Жолшаева М., Мадиева Т. 2017 г. 6-тапсырма.мәтін бойынша сұрақтарға жауап бер.1. аллен неге 6-тапсырма. Мәтін бойынша сұрақтарға жауап бер. 1. Аллен неге: «Адамның тағдыры өз. 5-тапсырма. Мәтін бойынша сұрақтарға жауап бер. 1. Толағай кім? 2. Толағайдың ата-анасының аты кім? 3. Тауды кім, не үшін көтеріп келді? 4. Халық та, тау да не үшін қайғырды? 5. оның қандай адам екенін дәлелде. Предмет: Қазақ тiлi. 4) Халық жауын болмаған үшін, ал тау Толағай таудың астында қалып қалды, халықта және Толағайдың анасы жылайды. Шыдай алмаған таудың да көзінең бұлақ ағады. 5) Толағай- батыр, ержүрек. Халқы үшін Тауды алып келді. Ал өзі таудың астында қалып қойды. 1)Толағай батыр2) Анасы-Айсұлу, Əкесі-Саржан3) Тауды Толағай көтеріп келді. Себебі Толағай және халық тұрған жерде жауын көп болмады. Адамдар сусыз өм. Сізге «Зияткерлік олимпиадаға» доступ берілді. Қазір тапсырыс беріп үлгеріңіз. Себебі, небәрі 13 күннен соң олимпиада аяқталады. Зияткерлік олимпиада. Грамматикалық тапсырмалар 4 сынып. Материал жайлы қысқаша түсінік: 4 сынып қазақ тілінен грамматикалық тапсырмалар. Мұғалімдер мен оқушыларға. Төмендегі Олимпиада тапсырмалары толық нұсқасы емес, тек сізге танысу үшін көрсетілген, сайтқа жарияланған документтен айырмашылығы болуы мүмкін. Жүктеу үшін осы беттің төменгі жағындағы жүктеу деген жазуды басу керек. Грамматикалық тапсырмалар 4 сынып. Кыздарбекова Айгуль Тельмановна. Ақмола облысы, Атбасар қаласы, "№2 орта мектеп" КММ қазақ тілі мен әдебиет пәнінің мұғалімі. 4-тапсырма. Мәтінді тыңда. 5-тапсырма. Мәтін бойынша сұрақтарға жауап бер. 1. Мәтінде не туралы айтылған? 2. Ж. Баласағұн адамның бақытты бо- луы неге. 4-тапсырма. Мәтінді тыңда. 5-тапсырма. Мәтін бойынша сұрақтарға жауап бер. 1. Мәтінде не туралы айтылған? 2. Ж. Баласағұн адамның бақытты бо- луы неге. Мәтін бойынша сұрақтарға жауап бер. 1. Ә. Дүйсенбиевтің «Бәтеңке, Шұжық, Балқаймақ» өлеңі не туралы? 2. Өлең неге «ертегі» деп аталады? 3. Олар не үшін ұрсысты? 4. Олар қанша уақыт ұрсысты? 5. Олар кімдерден ақыл сұрады? 6. Олардың таласы қалай шешілді? 7. Сенің ойыңша, олардың қайсысы мықты әрі пайдалы? б. 2-тапсырма.Мәтін бойынша сұрақтарға жауап беріңдер. 3- тапсырма.«Мектеп –кеме, төрт көз ит деген не білім теңіз» дегенді қалай түсінесің, ауызша айтып. 4-тапсырма. Мәтін бойынша сұрақтарға жауап бер. 1. Мектепте не өтті? 2. Сынып сағаты қандай тақырыпта өтті? 3. Оған кімдер қатысты? 4. Дәрігерлер оқушыларға не туралы айтты? 5. Фастфуд тағамдары неге тез бұзылады? 6. Фастфуд тағамдарының қандай зияны бар?ПОМОГИТЕ ПОЖАЛУЙСТА УМОЛЯЯЯЯЮЮЮЮЮ СТАВЛЮ ВСЕ 5 ЗВЁЗД. danesh09 3 года назад. Ответ.



график функции у х3 - график функции у=√х [Читать далее...]

График функции у=√х-3 Как построить график функции у=корень из х+ лучший ответ николай сысойлов, 9 лет назад высший разум наиболее простой способ это возвести в квадрат правую и левую части. получим у*2 = х+ 2, откуда х. 2) Составить таблицу значений функции у = √x и построить её график. 3) Перечислить свойства функции у = √x. 4) Сопоставить графики функций у = х 2 и у = √х. IV. Формирование умений и навыков. Чтобы построить график функции онлайн: укажите функцию в поле выше в виде «y = x2 3»; нажмите кнопку «Построить график функции»; ожидайте результат анализа функции (точки пересечения с осями координат) и график функции под полем задания функции. При необходимости вы можете построить одновременно графики двух функций онлайн. Для этого нажмите кнопку «Добавить функцию». В случае построения двух графиков функции будут показаны их точки пересечения. Таблица обозначений для задания функций. Математическая операция. Символ. 2) Составить таблицу значений функции у = √x и построить её график. 3) Перечислить свойства функции у = √x. 4) Сопоставить графики функций у = х 2 и у = √х. IV. Формирование умений и навыков. Узнай ответ на вопрос: Помогите! Постройте график функции y=-4x. Пользуясь графиком, найдите: 1) Значение функции, если значение аргумента равно: 2; -1; 0.5; 2) Значение аргумента, при котором значени. Функция у = √х и ее график действительные числа. 1.построить график функции у = решение. построим графики внутренней и внешней функций. функция v (x) = x 2 2 f (x) =1/х определена на промежутке i 2 и убывает. следовательно, h (x h (x h (x. 2.построить график. Решение. построим график функции у = х 3. y’ = 3x 2 – 4, y’ = 0 при х = ±2/√3 ≈ 1, 1 – критические точки. min = -16/ (3√3) ≈ -3. определим точки пересечения. Презентация к уроку алгебры на тему "Функция у =, ее свойства и график". Математика, Презентации, 8 класс, Презентация к уроку "Функция у. Тема урока: Функции у = х 2 и у = х 3 и их графики. Тип урока по дидактическим целям: урок получения новых знаний. Цели урока: образовательная. График функций у=√х Найди ответ на свой вопрос: постройте график функции у = √x +1. по графику определите значение функции, если значение. График функции у=√х-3 Функція у=коріньх. ресурс призначений для проведення уроку алгебри 8 класу з теми «функція у = √х». навчальний матеріал відповідає діючий програми: міністерство. График функции у=√х Построение графиков функций онлайн. добавить график функции: обычный: y (x) заданный параметрически: x (t) и y (t) в. Задача 53077 используя график функции у = sqrt (х),. условие. chagri. г.,. используя график функции у = √х, постройте в одной. Наприклад, у = 2 х, у = (1/2) х, у = π х. Сравним свойства и графики этих функций. Сначала составим таблицу значений функции у = √х и построим ее график. Приведем основные свойства. Алгебра. 23. Функции у = х 2 и у = х 3 и их графики. Зависимость площади квадрата от его стороны и зависимость объёма куба от его ребра являются примерами. График функции у=√х-3 Функція у=коріньх. ресурс призначений для проведення уроку алгебри 8 класу з теми «функція у = √х». навчальний матеріал. Терен График функции у=х^3 Постройте с помощью шаблона график функции и перечислите ее свойства. у. 3. 2. 1. х. Функції у = k/x; у = x2; у = √x, їх графіки та властивості. 1. функція у = k/x, її графік оберненою пропорційністю називають функцію, яку можна задати формулою виду у = k/x, де х незалежна змінна, k. Цели: изучить функцию у = √х, её график и свойства; формировать умение строить график этой функции и применять её свойства. Ход урока. i. Организационный момент. ii. Устная работа. 1. Решите уравнение. Нажми, чтобы увидеть ответ на свой вопрос: Построить график функции: 1)у=х³ 2)у=х⁴ 3)у=√х. х/х-4+х+1/х+3=1/х^2+2х-3 30 балів. Автобус запізнювався на 15 хв. Щоби прибути до зупинки вчасно, він за 70 км до цієї станції збільшив свою швидкість на 14 км/год.

қызыл жебе авторы, қызыл жебе романы неше кітаптан тұрады бір әріптен басталатын сөйлем уақыт алтыннан қымбат сабақ жоспары, уақыт алтыннан қымбат эссе морской колледж актау, актауский университет нефти и газа трансформатор кернеуі 220в желіге қосылған, трансформатор құрылысы су алмасуды реттейтін гормондар, гормондардың қасиеттері студент выучил билет про блох dudeontheguitar қалмады айтарым саған, dudeontheguitar - alys аккорды форте банк золотая корона, форте банк перевод на другую карту
знаменитый труд яссауи
iot жүйесінің негізгі бөлімдері
х фактор казахстан 2022 кастинг
судың қалың қабатында мекендейтін ішекқуыстылар
excel-де деректер типін не үшін қолданады

.
==============================================================

~~~~~ асыл арман ескендир хасангалиев ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.