найман ана оқу - найман ана композициялық талдау > 자유게시판

본문 바로가기

眞理 진리바다 pastor Kim Dae Sung

자유게시판

найман ана оқу - найман ана композициялық талдау

페이지 정보

작성자 Lynn 댓글 0건 조회 34회 작성일 24-07-18 02:04

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
найман ана оқу - найман ана композициялық талдау [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

1) Көрініс көрсету. Қатысушылар: Найман Ана, Мәңгүрт, Маңғолдар. Музыка жаймен ойналып тұрады. Ана: Отыр, сөйлесейік. Сенің атың кім? Мәңгүрт: Мәңгүрт. Ана. Сабақтың тақырыбы: Ш.Айтматов «НАЙМАН-АНА». Сабақтың мақсаты: 1. Ш.Айтматовтың өмірі мен шығармашылығына шолу жасата отырып, «Найман-Ана» әңгімесінің сюжетін меңгерту. 2.Оқыта үйрете отырып. Полякова (Театр. 1984ж. №10) дәлелдеп жазды. Онда ол «кешегі күн (Найман ана туралы аңыз) мен бүгінгі күнді (Едіге мен өзгелер) және ертеңгі күнді. Олар: Найман ана мен мәңгүрт, Раймалы аға жайындағы аңыздар, "ғарышкерлік" хикая, күн жүйесінен тыс орналаскан Орман Төс планетасының өмірі, кейіннен қосымша тарау ретінде қосылған. Мақатаев "Аққулар ұйықтағанда" поэмасын талдау (2-сағаты) бойынша мұғалімдерге арналған сабақ жоспары, Тұрғали Тұрсынгүл Поэманың негізгі. Найман-Ана ескерткiшi [Мәтін] хикаят Қ. композициялық құрылым: б. 81-158. 2014 Шабданұлының "Қылмыс" романы жайында талдау: б. 50-56. 4-сабақ. Сабақтың атауы. Ш. Айтматов «Найман-Ана». («Ғасырдан да ұзақ күн» романынан үзінді) Сілтеме. Оқу бағдарламалары пайдаланылды. Р/с, сағат саны Ш.Айтматов (2)«Найман-Ана». Ана трагедиясы, 1. 66 Композициялық құрылымы. Дастандағы Ақбөрте тұлпардың. Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) Шыңғыс Айтматов шығармашылығымен таныстыру. «Найман ана» шығармасының мазмұнын ұғындыру арқылы, мәңгүрттік. Сабақтың тақырыбы: Ш.Айтматов «НАЙМАН-АНА». Сабақтың мақсаты: 1. Ш.Айтматовтың өмірі мен шығармашылығына шолу жасата отырып, «Найман-Ана» әңгімесінің сюжетін меңгерту. 2.Оқыта үйрете отырып. Найман-Ана сoл түнді өзінің сoры қайнаған мәңгүрт ұлының маңайында жападан-жалғыз өткeрді. Ұлының жанына жақындап баруға сeскeнді. Әлгі жуан-жуантабында түнeп қалуыда мүмкінғoй. Oлар қoлға түскeн тұтқындарды адам айтқысыз азапқа салатын бoлған. Рeті кeлсe, жуан-жуандар өз тұтқындарын көрші eлдeргe құлдыққа сатады eкeн. Ақыры табылды-ау деп, Найман-Ана ә дегенде қуанғаннан Ақ інгенді сауырлап, өріске қарай салып ұрып келе жатты да, кенет қазір мәңгүрт ұлымен көрісетіні. Oлар қoлға түскeн тұтқындарды адам айтқысыз азапқа салатын бoлған. Рeті кeлсe, жуан-жуандар өз тұтқындарын көрші eлдeргe құлдыққа сатады eкeн. Полякова (Театр. 1984ж. №10) дәлелдеп жазды. Онда ол «кешегі күн (Найман ана туралы аңыз) мен бүгінгі күнді (Едіге мен өзгелер) және ертеңгі күнді. Айтматов «Найман – Ана» («Ғасырдан да ұзақ күн» романынан үзінді) Білімділік мақсаты: Ш. Айтматовтың романынан алынған үзіндінің мазмұнымен тереңірек.



диктант жазуға үйрету - диктант бағалау критерийлері 2 сынып [Читать далее...]

НАЗАР АУДАРЫҢЫЗ! 1. Тапсырма орындау парағында қазақ тілін меңгеру деңгейін бағалауға арналған Жазылым бөлігіне әзірленген тапсырмалар. Диктант «Қаңтар». Қаңтар – жыл басы, қыстың қақ ортасы. Қаңтар айында сақылдаған сары аязды күндер көп болады. Суық күндер бет, қол, аяқ үсу жиі кездеседі. 1 сыныпта алған білімдерін еске түсіру; сөзден сөйлем, сөйлемнен мәтін құрастыра білу дағдыларын арттыру; байланыстырып сөйлеуге үйрету. 2 сынып диктанттары. 2 сыныпқа арналған қазақ тілінен диктанттар жинағы. Сөздік диктанты: 8-12 сөз. Бақылау диктанты: 2-сынып I жартыжылдықта 30-35 сөз. Оқушылар үстелі мен орындығы топпен жұмыс істеуге ыңғайлы етіп орналастырылған. Сынып бөлмесінің ауасы таза. • Сынып бөлмесі туралы сөйлемдерді мәтін шығатындай етіп теріп жаздыру. НАЗАР АУДАРЫҢЫЗ! 1. Тапсырма орындау парағында қазақ тілін меңгеру деңгейін бағалауға арналған Жазылым бөлігіне әзірленген тапсырмалар. 3) дыбыс пен әріпті (баспа және жазба түрлері) үйрету; жазуға үйрету. 3. Қойылған мақсатқа жету үшін 1) 2-сынып: сөздік диктант: бірінші жартыжылдық. Диктант үшін 1-сыныпта 20-25 сөзден, 2-сыныпта 35-40 сөзден, 3-сыныпта 50-65 сөзден, 4-сыныпта 75-80 сөзден құралған қысқа сюжетті мәтін алынады да, көлемі жөнінен де, мазмұны тұрғысынан да біртіндеп. Жазу жұмысы, әсіресе үздіксіз жазу жұмысы (диктант) жазу әсіресе 1 – 2 сынып үшін қиын. Қиындық Сауатты жазуға үйрету.// Бастауыш сыныпта оқыту,2005,№2. Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары. Редакциямен байланыс. +7 (771)- Қазақстан, Алматы қаласы, Гоголь көш 4-қабат, 406 кабинет. 2- сыныпқа арналған диктанттар жинағы. Жинақта 2-сынып оқушыларының жазу дағдыларын тиісті талапқа сай қалыптасуын жетілдіру мақсатында арналған қазақ.


фуд мастер казахстан официальный сайт
экономиканың үшінші секторы
фармацевт обучение заочно алматы
санжар керімбай логотерапия
улы өсімдіктер түрлері

.
==============================================================

~~~~~ сапаны басқару әдістері ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.